fredag 9 oktober 2015

♥ Stjärnbarn - ett Tack!!! ♥

Jag vill från djupet av mitt hjärtas kammare rikta ett stort TACK för alla fina och uppskattande ord om min poesi! Och inte minst mitt och Ewa Nilssons samarbete! Det känns fortfarande som en dröm! Jag är tårögd som ett barn! För mindre än ett halvår sedan kändes det som en orealistisk önskedröm att ens ge ut min diktsamling Stjärnbarn. Dikter & drömmar! Och nu har det blivit så mycket mer än "bara" en bok! En blomsteräng! En stjärnhimmel! Jag får själv börja räkna på det: En diktbok vars första upplaga sålde slut på en dryg månad och vars andra upplaga åter börjat sälja! En specialmålad tavla av en fantastisk konstnär vars verk pryder bokens omslag! Ett uppskattat och välbesökt boksläpp! Runt 75 dikter vackert tonsatta av minst 5 begåvade personer! Två turnéer i fyra städer med paketet Stjärnbarn i dikt och ton! Två utmärkta artiklar i Kristianstadsbladet! Omnämnande i Bärgslagsbladet! Deltagande i Sveriges Radio Kristianstad! Videos och YouTube-klipp! Och störst av allt: alla uppskattande ord!!!! Jag har över hundra personer att tacka! Och varje köpare och lyssnare är lika ovärderlig för att drömmen blev sann! Jag säger det igen: Att lämna ut sin själ är ett riktigt lagarbete! Och jag lovar från djupet av mitt hjärta att det kommer mera! Kärlek & Poesi!!!! ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer: