torsdag 25 juni 2015

"En säck full av fjärilar"

"Jag bär på en säck full av fjärilar som väntar på att flyga ut...." En hel flock små vackra Stjärnbarn kommer att landa hos förhandsköpare imorgon! Även ett par Martins stora röda (som det numera enbart finns 10 ex kvar av att sälja)! Förhandsköparna är själva förutsättningen för Stjärnbarns tillkomst och har redan innan boksläppet i Kristianstad på lördag finansierat en tredjedel av tryck och produktion! Jag är evigt tacksam! Imorgon ska jag åka till Malmö och överlämna en bok till en förhandsköpare som inte kan komma på släppet! Detta över en trevlig fika! Allt för köparna och läsarna! Extra allt för de solidariska och poesitörstande förhandsköparna! Nu har jag jobbat klart gör idag! Och jag ska fortsätta att smutta rödvin och fira! Litteraturhistorien kommer aldrig att bli sig lik! Skål för Kärleken & Poesin!!! ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer: