onsdag 1 april 2015

Öppet brev (om den oansvariga inavelspolitiken)

Jag är inte rasist! Det vet alla! Men! Nu har det faktiskt gått överstyr! Vi måste börja göra något åt den oansvariga inavelspolitiken! Det slog mig när jag besökte Lister i somras! Jag kände mig hemma på något sätt! Men redan när jag passerade Sölvesborg på hemvägen såg jag en massa främmande människor som jag inte ens avlägset är släkt med! Jag vill att vi i Sverige ska värna om Trygghet & Tradition! Känna oss som en enda Familj! Och hur i hela fridens namn kan man göra det om man inte ens är släkt?! Om det inte görs något åt den oansvariga inavelspolitiken så är det jag som sjukskriver mig på heltid! Eller lämnar landet för gott! Jag älskar och hedrar och hyllar mitt Sverige och Fosterland! Men det får man väl inte göra i detta jävla landet? Stoppa den oansvariga inavelspolitiken - Nu!!! Ps! Jag går med i Sverigedemokraterna den dag de ändrar sin symbol till VITsippan! Jag kommer även att ändra mitt allt för utrikiskt klingande namn på bloggen från Caligulas ("Lilla Stövelns") konstaterande till Träbonnens ("träskons") trögtankar! / Martin Lund, Kristianstad, 1 april 2015

Inga kommentarer: