lördag 25 april 2015

Hall of The Martin King

Heminredning må vara småborgerligt! Mitt hem ÄR min lilla borg! Och visst blev väl "nya" hallen ganska fin? Ljus och vacker? Med morfars "knuttimrade" (morfar hette Knut!) lilla träsoffa mot fuskparketten! Kärleksfullt under tavlan av Mucha och med hjärtkudden jag fått av kärleksanarkisten och magiska författaren Veronica Schmidt! Hallbordet som ett litet altare med den signerade Dio-bildskivan som ikon och Ronnie James eviga skrift i guld! Emilia Linderholms vackert rogivande konst! Den lilla ängeln jag fått av Marie! Stenen med texten Lycka jag fått av Serene! På väggen sjunger Edvard Persson över den glada och hjärtliga tavlan jag fått av Martina! Hall of fame! Finns här någon med en likadan hall som jag så lovar jag att käka upp den fula hatthyllan jag slängde ner i förrådet!!!!

Inga kommentarer: