söndag 16 mars 2014

♥ Tårt- och kramkalas! ♥

En regnig söndag i en sorglig tid. Man ack så trevlig och kul. Tack till min systerdotter Emmie. Jag hoppas att du fick en riktigt fin födelsedag. Tack till lillasyster Sara. Snacka om tårtbuffé hemma i köket. Tack till storebror Peter för god och svettigt stark kinamat (är man "hög-sensitiv" så är man!). Tack till min svåger Jimmy för en kasse sköna och snygga tröjor och jackor. De satt perfekt. Då de tillhört en svensk mästare i tyngdlyftning måste det innebära att jag själv har en väldigt atletisk överkropp. Tack till alla systrar med pojkvänner och barn. Tårt- och kramkalas med glada barn fick mitt hjärta att dansa varmt (är man "hög-sensitiv" så är man!). Jag är jätteglad att kalaset blev av och med humöret på topp. Det vet jag att vi alla behövde. Kramar på er! ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer: