torsdag 2 januari 2014

Aladdin-koden (á la din älsklingsblogg)

Ni har väl inte kunnat undgå det nya årets stora nyhet? Att Paradis-asken har en "dold flärp" som man kan tillsluta asken med! Man behöver inte tynga ner locket med glas, böcker (eller andra julklappar)! Tänk hur många askar som öppnats i så många år av så många människor! Och flärpen har liksom funnits där! Men nu är det avslöjat! Det goda varar längre och folkhälsan är räddad! Tack vare Aftonbladet och skånska Jennifer! Men Paradis är ganska trist choklad! Bara en massa nougat och ingen likör! Tacka vet jag Aladdin! Och inatt gjorde jag mänsklighetens kanske största upptäckt: även Aladdin har en dold flärp! Den går att tillsluta! Da Vinci-koden bleknar i jämförelse! Anden reser sig till slut ur Aladdins ask! Ska jag kontakta Aftonbladet? Eller kanske Expressen ger mig en saftig summa för att bräcka konkurrenterna! Nej, jag behåller min värdighet! Och glöm aldrig var ni först läste och såg detta scoop: CALIGULAS KONSTATERANDE!!!!!!

Jennifer avslöjade Paradisaskens hemlighet

Inga kommentarer: