tisdag 25 juni 2013

"Sitta inne" (anarchy!)

"Sommaren är kort, det mesta regnar bort"... Ääääh! Det känns bara svalkande med lite regn mellan solvarven! Och det är skönt att slippa "tvingas" till "sommaraktiviteter"! En sommaraktivitet är faktiskt att kunna sitta inne och mysa! Skydda sin ömma hud mot cancer! Kolla på film, läsa, lyssna på musik... sånt som ju plötsligt är så HIMLA härligt på hösten! Igår kollade jag på alla avsnitten av The Young Ones! I afton funderar jag på att göra detsamma med Bottom! Annars har jag ett par nylästa självbiografier jag har tankar på att recensera! Och en himla många böcker, tidningar och serier att avnjuta! Och Black Sabbaths nya LP jag bara hunnit lyssna igenom en gång (och inte hunnit recensera)! Och jag har halva sommaren att blogga om! Som midsommarhelgen som var! Med mycket uteliv och bad! Låt det regna! Spola bort pollen och mygg! Imorgon är det förhoppningsvis sol- och badväder igen! ♥

Inga kommentarer: