fredag 31 maj 2013

Platt fall i soffan!

Lyckades inte bli av med ölmagen innan sommaren! Däremot har jag lagt bort tjock-TV:n! I fredags blev jag med 48-tummare! Dessutom har jag via min nya digital-TV ett par hundra kanaler att vräka mig bland istället för "enbart" SVT:s utbud! (Dock är det enbart 5-6 kanaler jag begränsar mig till bland allt skräp!) Anton hjälpte mig att frakta hem och installera TV:n! Hans lastbil kom väl till pass! Steve hängde på och jag svarade med att bjuda på tacos! TV:ns oskuld blev tagen av en DVD med Eddie Meduza & Roaring Cadillacs konsert på Gröna Lund för 20 år sedan! Till maten blev det Bilbo; min första Blu-ray-rulle! Kvällen efter kom storbilden och mitt färska hemmabio-system väl till pass när jag varvade finalen i Champions League med Wagner på Metropolitan! SF-kanalens utbud med svenska guldfilmer gör mig kraftigt försoffad! Hoppas att detta bara är nyhetens behag! Annars kommer jag aldrig någonsin att bli av med ölmagen!

Inga kommentarer: