onsdag 17 april 2013

Vårkänslor ♥

Idag har vi väl alla lite vårkänslor? ♥ Att det är en "jobbedag" gör inte saken sämre! Har så härliga elever och jobbarkompisar! Och får idag förlängt till terminslutet 5 juni! Perfekt timat till Sweden Rock! ♥ En smal i bröd på torget i Hässleholm i väntan på tåget! Så är man hemma i stan! Årets första nektarin! Nu är det sommar! Och det blir lunch på balkongen och jag skaffar kanske lite solbränna? ♥ Somnar i solen efter maten till tonerna av nya Ghost.... får ta en kaffe på detta så jag inte somnar ifrån styrelsemötet! Andreas ringer och vi diskuterar världsläget (inte utan en gnutta befriande gravhumor) samt planerar en Polen-kryssning i maj! Intressant styrelsemöte med Vänsterpartiet! Ser fram emot utåtriktade aktiviteter som 1 maj och vår "röda fest" hemma på Gamlegården 6 juni (då jag i och för sig är på Sweden Rock - men jävlar vad jag ska dela flygblad om det hela)! ♥ Hmm... host... tror jag fått en sommarförkylning! Får det vara värt! Blir rykande varm gulaschsoppa med en klick vitlöks-crème fraîche nu när jag är hemma! Ha det mys vänner! Min vår är även er! ♥

Inga kommentarer: