torsdag 4 april 2013

Sol & bad - en kulturell sommarblogg

Torsdag! Skriver insändare, besöker återvinningscontainern, hämtar mediciner, promenerar, besöker både Stadsbiblioteket och Regionmuseet.... känns som en vara duktig dag! Det är dock för fint väder för att vara inne och dammsuga! Käkar buffé på en kinarestaurang mitt i city som jag aldrig testat innan! Står jag mig på hela dygnet! Fy fabian vilket härligt väder! Folk ligger och solar på stan! Och fy fabian vilka häftiga utställningar Regionmuseet i Kristianstad har! Måste tvinga med mina esteter och djurvänner till elever dit! Ber således att få återkomma! (Men bjuder nedan på några aptitretare!) Blåsor på fotsulorna... Man ska tydligen inte kunna motionera med härliga vårpromenader...! Nåväl! Det har varit en underbar vårdag som nästan doftat sommar! Badat har jag, dock på Tivolibadet! Och nu är jag matt efter dubbel arombastu och doftar pepparmynta och mandarin! Lyssnar på senaste Saxon och bloggar av mig lite innan sängdax! Imorgon är det redan fredag igen! En riktigt spännande sådan!

Inga kommentarer: