onsdag 13 mars 2013

Hellre en röd fana än ett orange kuvert ♥

Onsdag och åter snö! Dock en dag närmare sommaren! ♥ Kul arbetsdag med många skratt! Direkt följt av ett svettigt gympass med Steve innan jag bjöd hem honom på vinylmys och hemmagjord lasagne! Lyssnade på mina gamla sjuttiotalsvinyler med Jan Hammarlund! Ångrar knappeligen att jag köpt ny skivspelare och surroundsystem! Fantastiskt ljud till finstämd musik! ♥ Och vilka konstverk till skivomslag den gamla goda proggtiden bjöd på! Här syns Landet jag är van vid (hellre en röd fana än ett orange kuvert!) och Befriade från skolan (kolla vad läraren sitter och smyglyssnar på)! Är jag en gammal uv? Nja, jag är ju faktiskt född på det glada sjuttiotalet! Då nya påven hjälpte fascistjuntan att kidnappa jesuitpräster och människor drömde drömmar om fred, kärlek och rättvisa! ♥

Inga kommentarer: