onsdag 6 februari 2013

Mucho macho? - en stor röd kram-blogg ♥

På fikarasten: "Martin skriver ju dikter om att kramas. Han kan inte vara macho." Dagens bästa! Och sannaste! Värre att eleverna tror att jag hånglat med Annie Lööf efter att min bok blivit högläst på folkhögskolan...! Min bok Martins stora röda kunde vara för unga arga män på barrikaden. Istället är läsarna fnissande medelålders damer som badar skumbad. Och den tanken trivs jag utmärkt med! ♥

Gomorgon Roslagen

Förra veckans Gomorgon Roslagen ! Härliga Ewa Häger läser min text "Det Stora Språnget" och ringer upp mig om att våga "ta språng"/bryta upp i livet! Tina Kampefalk fortsätter sin kamp! Mycket hästar! Och som alltid en massa skön musik (country, rock m.m.)! ♥ I morgon bitti kommer jag att bli uppringt kring min text "Sexbomber och granater" ...!!!

Inga kommentarer: