måndag 4 februari 2013

Måndagsmys med Melanie (chili hetare än kärlek) ♥

Kort arbetsdag i Perstorp! Planerar att göra en riktigt het chili con carne när jag kommer hem! Chili hetare än kärlek! Fira den nya veckan som börjar idag! ♥ Får en inbjudan till Fantasi där Steve och Anton sitter och fikar! Efteråt far vi hem till mig! Ska bli spännande att se om man kan få liv i nyköpta hemmabiosystemet! Anton fixar med det tekniska, Steve får vara DJ och jag fixar mat! Bra arbetsdelning!
Vilken skillnad! 20 år med sprängda högtalare är över! Nu har man redigt klockrent surroundljud! Är jag glad för! Liksom för min nya skivspelare! Och självfallet för mina hjälpsamma vänner! Blir mycket musik! Måndagsmys med Melanie! Med Bob Dylan! Med Simon & Garfunkel! Med Cult of Luna! Och inte minst med Steve & Anton! ♥

Inga kommentarer: