måndag 3 december 2012

Martins stora vecka

Måndag och ny vecka. Blir en riktigt äventyrlig vecka. Hoppas att det inte är ett omen att Wiehe sjunger Titanic för mig nu.... Nåväl: "Jag går till botten där jag står - men flaggan den går i topp!" Trivs för övrigt i min nya kavaj. Ska nog börja köra med den stilen. Kommer ändå alltid att dofta white trash och smaklöshet!
Detta blir "Martins stora vecka"! På onsdag ska jag ha högläsning ur Martins stora röda för Vänsterpartiet Kristianstad! På torsdag bär det av till Roslagen (Norrtälje och Rimbo) för en bok- och författardag där jag får vara med och besöka bibliotek, RFSL och en hel del annat! På fredag bär det av till Karlskrona för en traditonell jul-weekend hos Andreas (och här snackar vi äventyr)! Denna vintervecka kommer att bli oförglömlig! Nu gäller det att visa att jag är en globetrotter som tar min turné på allvar! Skryta ordentligt i min kavaj! Skriva autografer med guldpenna! Det minsta man kan begära när man har skrivit en Bibel för 2000-talet!

Martins stora röda

Inga kommentarer: