tisdag 13 november 2012

Martins stora röda - Conditori Fantasi (en jättemingel-blogg!)

Jag vill rikta ett enormt TACK! för uppslutningen på Conditori Fantasi i lördags i samband med släppet av min bok Martins stora röda - en fyrtioårskris i fickformat! Det blev ett helt fantastiskt mingel med vänner, gamla klass- och jobbarkompisar, släktingar och partikamrater! Många fick träffa varandra för första gången! Roligast var när mamma Lena fick träffa mina fastrar Karin och Eva-Britt för första gången på 30 år! Storfrämmande kom från såväl Tranås, Malmö som Eslöv! Guldpennan glödde när jag skrev dedicerade autografer som värsta megastjärnan! Och mina byxfickor kände knappast av det kontantlösa samhället! Det var en ära att ha "bokmorskan" Leif Börje Frid och omslagsfotografen Maria med! Och Marie som står för merparten av dessa proffsiga bilder! Kvällen avslutades med pizza- och filmmys i Idas mysiga fängelsekula i Fjälkinge (där Yngsjömörderskan en gång satt fängslad)! Detta är en lördag jag aldrig någonsin kommer allt glömma!♥

Inga kommentarer: