onsdag 31 oktober 2012

Bajsbloggen (kramsjuk & lycklig ♥ )

Kaffe, Cult of Luna och nya bokbeställninger! Livet är trevligt! Även på morgnar! En stor kaffe på tåget! Mysig dag på jobbet med gemensam fika! Mina flitiga elever sitter försjunkna över sina matteböcker och jag läser i religionsboken om marxism och existentialism! Lunchpromenad i Perstorp city! Smiter in på biblan! Och inser ånyo varför jag bara älskar barnböcker! ♥
Hemma och steker upp lite ägg & bacon! Sen drar jag ut på stan! Fika på Fantasi med Steve och Anton! Release-fika för mitt boksläpp planeras till lördag 10 november på ett fik i Kristianstad! Bubbelbad och bastu med Lolla! Samtal om livet och kärleken! Tänkte gymma men skippar då jag har träningsvärk i bröstet sen igår! Hemma! Lyssnar på nya Candlemass medan jag plitar ihop denna lilla blogg! Innan jag steker upp en burgare och kryper ner under täcket! Mina kuddar lär få massage inatt! Är man kramsjuk och lycklig så är man! ♥

2 kommentarer:

magda sa...

Underbart inlägg! Det riktigt hoppar och skuttar om det!

Och din nästa bok... kanske ska bli en barnbok? ;)

Caligula sa...

Tack Magda! Ibland hoppar och skuttar livet! Kram! :-D