onsdag 26 september 2012

Onsdag szechuan - Gött!

En timmes sovmorgon - Gött! Gratis kaffe på Pressbyrån - Gött! Pengar idag - Gött! Ska testa köket i Perstorp till lunch - Gött! Bad och bastu efter jobbet - Gött! Onsdag - Gött! Höst - Gött!
Käka asiatiskt och diskutera litteratur (Anne Frank och Nancy Spungen) i klassrummet med trevliga elever! Bättre kan det tamme fanken inte bli! Ett stort piss off till mina gamla arbetsförmedlare som försökte knäcka mig och få mig ge upp läraryrket! Små människor ska inte försöka spela stora! Man blir törstig av kyckling szechuan! Blir till att mixa upp en liter läskande smoothie på blåbär, björnbär och banan innan bastu & bad med Lolla! Riktigt skön rutin med bastu & bad var kväll efter jobbet! Ska köra igång med poweryoga imorgon också så blir det ännu skönare! Aftonen afslutas med spaghetti & köttfärssås med vitlöksbaguette innan sängdax! En lill-lördag så god som någon! God natt!

2 kommentarer:

magda sa...

Jag är så oerhört GLAD för din skull, Martin! Bara så du vet... ;)

*kram*

Caligula sa...

Åh, TACK käraste Magda!

Är själv glad och nu gör du mig ännu gladare! :-D

*kram*