fredag 20 juli 2012

Skultôrp (min jobbigaste blogg så här långt)

För exakt ett år sen gjorde jag och mina vänner en resa. En roadtrip till Eddie Meduza-land i raggarnas Västergötland. Skultorp av alla ställen. Det var en fysisk resa. Och en känslomässig. Jag ska inte gå in på detaljer. Vissa av er på detta äventyr kommer jag att träffa ofta. Vissa mer sällan. Detta av olika skäl. Men förhoppningsvis någon gång. Denna bloggen är till er. Jag älskar er alla. ♥ Ni andra kan alltid titta på bilderna och kanske tänka att det aldrig är fel att ha kul. Livet är något vi måste ta tillvara på! Kram & Puss! ♥

2 kommentarer:

Tigerwoman sa...

Dina bilder fick ett helt annat trevligt innehåll när de presenteras som ett litet album med tillhörande text :)

Caligula sa...

Det var trevligt. Jag gjorde tio blogginlägg om det för ett år sen. Idag är det svart och hemskt och inget jag skriver om här. Men vi hade kul. Ingen ska säga nåt annat.