måndag 28 maj 2012

Yttersta domen - en stenhård blogg

Gyllne morgon, gyllne morgon! Idag skulle man inte ha många sekunder till vila på jobbet! Betygsättning = Doom metal! Efter denna dan var jag min själ förtjänt av nåt gott! Lagade tacos till Kreators köksvänliga Live Kreation! Tacos som jag mumsade till ett par avsnitt South Park! Mycket vitlök och jalapeños blev det! Och annat smått & gott! Kaffe med vispgrädde som efterrätt medan jag lyssnar på Kreators nya Phantom Antichrist för första gången! Inte helt oäven fast den inte är lika punkig som förra! Imorgon stundar min egen domedag då mina heta
tacos tar ut sin infernaliska rätt...! Blev en stenhård dag på jobbet! Blir en stenhård vecka överhuvudtaget! Som avslutas med Ozzy och hans stenhårda kompisar i Malmö på lördag! Följt av en stenhård flytthjälp åt Robban! Följande stenhårda antirasistiska dänga tillägnar jag Björn Söder och alla andra smygheilande "kulturbevarare"!

Kreator - People of the lie

Inga kommentarer: