torsdag 31 maj 2012

Lunchbox

Börjar arbetsdagen med kaffe och tårta! Min trevliga rumskompis Christine har fyllt 50! Då hon dessutom är min LCHF-guru kan jag mumsa vispgrädde och nötmassa med gott samvete! Betygsättning av ettornas arbeten! Skönt att ungjävlarna är på Siesta! så man får ro att gå igenom deras uppgifter (varken siesta eller fiesta här inte)! Spännande grejer i samhälle och historia! Tiden bara försvinner när man bedömer uppgifter! Men jag lär mig om olika länders demokratiska utveckling och om mina fina unga unika elevers själsliv! Värt lite möda! ♥
Gött med bastu efter ett gympass! Och ännu göttare med hamburgare med stekt lök när jag kommer hem! Avnjutes med kall gammeldags mjölk! Till ett par avsnitt Sopranos! Snart börjar allvaret igen! Nästa vecka blir det en låååång siesta (och fiesta)! Hjälten Andreas fixar taxfree-whisky och nytt tält med förgård! Sweden Rock är räddat! Men hur lever man LCHF?! Älgwok?! 600-grammare utan bröd?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lägg av med din satans tramsdiet! Fixa figuren som en riktig karl istället. Se filmen:

http://www.fatsickandnearlydead.com/