torsdag 10 maj 2012

- Fan va livet är GÖTT ändå! ♥

Torsdag i Osby! Glada ungdomar och politiska ideologier! Kan inte bli bättre! Och detta får man lön för! Hemma i Kristianstad! Storfyndar på Maxi: kryddkorvar, hamburgare och bacon i mängder - samt ett set rejäla grillbestick med trähandtag! Man känner sig redo! Står i regnet, väntar på bussen och tänker: - Fan va livet är GÖTT ändå! ♥
När jag kommer hem ikväll blir det Tårtan! TV-serien alltså! Jag bantar och kör på flottiga hamburgare, bacon, stekt ägg & krämig majonnäs! Socker och rosor av marsipan går fetbort! Grädde däremot får förgylla mitt kaffe! Smältande färskost på hamburgare! Multipla orgasmer i smaklökarna! Janos, Frasse & Hilding awaits! Och självfallet den deprimerade gorillan Saba som äntligen får uppleva vänskapen, kreativiteten och arbetets förlösande glädje! Jag hittar på så mycket trevligt att jag inte hinner med att blogga om allt jag vill i tid! Fast det är ju ett lyxproblem! Imorgon kväll ska det mysas till även då! I sköna vänners lag! ♥

Inga kommentarer: