fredag 25 maj 2012

Betyg-Hets - Caligula strikes again

Pigg som en mört en solig fredagsmorgon! Räkningar pröjsade samt biljett till årets bästa festival i hela Europa: Getaway Rock Festival! \m/
Så här ser jag ut på jobbet! Softa snubben? Glidaren? Man arbetar faktiskt bäst i avslappnat tillstånd! Med ansiktet i papper och skärm är jag dock motsatsen! Pennan som ett blodigt svärd! Och denna fredag kom att bli den mest svettiga hittills i år om man betraktar arbetslinjen! Det borde komma en uppföljare på filmen Hets: Betyg-Hets - Caligula strikes again ..... Nu håller jag definitivt helg!!!!
Plötsligt händer det - jag byter till i-phone! Jag är nog modärn! Snart kommer jag att kunna ta vrålsnygga bloggbilder och känna mig hipp! Samtidigt som månadskostnaden för mitt telefoni halveras! Vadå Ozzy med vänner? Vänner har man väl på Facebook? Jag spar mig till Malmö stadion nästa lördag istället! Och koncentrerar mig på mina egna vänner! Ikväll blir det 60-årsfest! Imorgon 18-årsfest! Känns som att jag själv är där mitt emellan och kan mingla fritt mellan generationerna! Guld! Trevlig helg, go´ vänner!

Inga kommentarer: