tisdag 24 april 2012

Efter regn kommer hagel


Efter regn kommer hagel. Så var det igår när jag stod och väntade på en försenad buss i Osby i en timme. Det utlovade sommarvädret blev först regn, sen hagel. Fast det är kanske svensk sommar?

Även annars har det känts så nu. Att jag fått käftsmäll på käftsmäll. Med gnagande tankar på att det kanske varit befogat.... men jag har även fått kramar och uppskattning!

Kaffe, varma mackor och GBG Punk! Om ett par timmar bär det av till Vilshult för mitt livs första tatuering! Den "bra veckan" börjar idag! Wiehe i Knislinge på torsdag och rockig Hästveda-weekend med mina underbara vänner!

Skiter i om jag får skit emellanåt. Bara jag får kramar däremellan. De värmer bäst när livet är pest! ♥

Efter regn kommer hagel. Sen får det fan i mig bli stekande solsken. Sommar!

Inga kommentarer: