söndag 11 mars 2012

Rörd (en nypa cayenne) ♥

Wow! Har sprungit på trevliga människor på sistone som säger att de med spänning läser min blogg. "I Reella Livet" då. Jag kan bara säga att jag är rörd. Jag är rörd när det är rektorn på min älsklingsfolkhögskola med världens bästa serieakademi. Jag är rörd när det är en plötslig partikamrat i Östra Göinge som vet mer om mig än jag själv. Jag är rörd när det är gitarristen i ett band jag beundrar. Jag är ännu mer rörd om det är en som liksom inte tillhör "kändis-sfären". Jag funderar ofta på vitsen med att blogga då jag inte får kommentarer. Men blir hela tiden påmind om att många faktiskt läser och följer mig ändå. Trots mitt meningslösa liv. Som kanske inte är så meningslöst ändå? Jag tar det (livet) åtminstone med en nypa salt och en jävla massa cayenne. Jag tackar och fäller en tår av lycka!!! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju självklart att man läser en högkvalitativ blogg. Lagom mycket mode och skönhetstips för min smak... Skämt åsido, du behandlar ju språket väl, skriver väldigt underfundigt och har bra länkar. Jag har hittat bloggvärldens Paulo Freire. Jag är nöjd. =)

Caligula sa...

Wow! Nu blir jag ännu mer rörd! Tack! :-D