tisdag 27 mars 2012

MÅSTE!






Tisdag! Marduks senaste plattor medan jag manglar magen med kaffe! Det svarta guldet (kaffe, inte olja) är ett MÅSTE! Sparar ett grymt antal helgrymma bilder som togs på Fantasi och i Tivoliparken med mina underbara, snygga och coola vänner Steve, Marren & Anton igår eftermiddag och kväll! Självfallet så många att de förutsätter ett smärre antal tema-bloggar! För bilderna MÅSTE upp!

Då jag kommer att ha nattgäster resten av veckan känns det lika bra att städa undan lite! Jag MÅSTE rättare sagt! Matlagning behöver jag inte tänka på idag då jag har resterna från söndagens smörgåstårta i kylen! Med kräftstjärtar, brie och annat smaskigt som MÅSTE ätas upp!

Sen brakar det till Malmö för feministisk studiecirkel med tema sex timmars arbetsdag! Ett MÅSTE för att rädda jämställdheten, jobben och folkhälsan! Innan dess MÅSTE jag till biblan och skriva ut biljetten till Sweden Rock-kryssningen i veckan! Jag MÅSTE! MÅSTE! MÅSTE!

Som någon flög omkring och sjöng på det glada 80-talet: ATT GÖRA DET MAN MÅSTE ÄR ATT GÖRA DET MAN VILL!!!!!

Inga kommentarer: