måndag 30 januari 2012

Blod Eld Död. En svensk måndagshistoria


Måndagar. Bästa salvan mot livsångest. Marduk som musikalisk magmedicin.

Idag har jag tecknat prenumeration på Flamman samt beställt Blod Eld Död. En svensk metalhistoria och South Park säsong 9.

Jag har blivit bjuden på medlemsmöte med Vänsterpartiet och inte minst 20-årsjubileumsfest som hyresgäst hos ABK på Sommarlust Stora Salongen med middag och underhållning. Jag får bjuda med en person och skickade en inbjudan till min ömma mamma Lena. Hon har dock inte svarat. Men hon behöver ut. Hon kan dansa så kan jag äta.

Jag har röjt undan lite hemma och pillat på lite dokument. Nu ska jag till Tivolibadet och simma och arombasta med Lolla. Imorgon blir jag kvar i Malmö och träffar Jonas Sjöstedt.
Metal(l)! \m/

Inga kommentarer: