lördag 28 januari 2012

Folkliga Fredag (to the top we are red hot!)


Fredag. Sista i januari. Fått medlemskort till Vänsterpartiet för första gången. Min stora stolthet vid sidan av mitt medlemskort till Eddie Meduza Fy Fan-Club!

Rinnande näsa och svullen hals. Pratar som röktanten i Starke Man. Ordinerar mig själv köttfärssås med mycket piri-piri, vitlöksbröd, rött vin och ett hett bad i afton. Kill the Bacill!

Fanns inget kött på Netto. Så det fick bli en rejäl gyrosrulle från Gamlegårdens Pizzeria. Gjord av en äkta grek (fast köttet var nog fläskfilé). Ett sexpack Norrlands Guld 3,5 och några glas rött på det!

På Spåret! Gissade rätt på "tutt"! Jag är nog finlandssvensk! Eller enbart tuttfixerad? Fick i alla fall napp (tutt = napp)!
Karlskronafrågorna var busenkla! Jag är nog en pillemausare!
Kan man inte Edvard Persson ska man inte vinna! Hanaskogaren Carl Johan de Geer är bäst! Från Blå Tåget till På Spåret!

Skavlan! Macho-VM mellan Thorsten Flinck och Björn Ranelid! Teater på högsta nivå! Oj! Nu kommer Laleh! ♥ ♥ ♥

Det vackraste till sist: mysa med Laleh i ett varmt badkar! Med vin i glaset, rött som Kärleken! ♥

♥ ♥ ♥ JAG ÄLSKAR DIG!!! SÅ HÖGT SÅ DU HÖR!!! ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer: