fredag 25 november 2011

Vit Månad och Svart Sabbat (Fluff! ♥ \m/)



Äntligen helg! Här ska supas och spys!

Närå! Ska åka till Kvarnby Folkhögskola tidigt även denna helgen för intressanta vänsterdiskussioner i högsta klass! Kan lika gärna köra en vit månad när jag ändå håller på!

Men helt drogfri kan man ju inte vara en fredagskväll (eller annan kväll)! Kaffe, mat och musik är tre måsten!

Muahaha! Självaste Lucifer skulle få halsbränna av denna stroganoffen! Passande att jag lyssnar på Iron Man (instrumentalversionen)! \m/
Black Sabbath är nog det största som hänt mig! Började med Born again och Heaven and hell när jag var en liten 11-åring med jeansväst och fortsätter i Malmö i juni med den där nya sångaren! Går snabbt dit! Bara några månader! (Hmmm.... borde de inte kalla sig Blue Sabbath när de lirar på MFF:s arena?!) \m/

Älskar Spotify ibland! Som när man lyssnar på Black Sabbaths tidiga skivor och det finns en massa instrumentalversioner, alternativa texter o.s.v.! (Har nästan alla Sabbath på LP annars!) Så underbart jävla flummigt att trippa på kaffe till! ÄLSKAR detta!!! Man flyger till himlen utan svamp! \m/

Kalla mig proggare! Kalla mig hippie! Kalla mig mes! Kalla mig Velour-Martin! Men jag sitter inte och hoppas på att folk ska åka ut ur Idol en afton som denna! Jag tycker att man ska spela och sjunga för att det är kul! Typ Ozzy med röst från en hundgård och Toni med avkapade fingertoppar i mina högtalare nu! \m/

Fluff! Måste vara gulligaste titeln på en Black Sabbath-låt! Gullig låt överhuvudtaget! Påminner om Beppes godnattstund och John Blund! Ska nog lägga mig till den om nån timme! Ska bara fluffa till kudden först! Fluff! \m/

Inga kommentarer: