måndag 26 september 2011

Sacred Heart (a dream for just You and I) \m/



Storasyster Maria kom och hälsade på en liten stund! Och visade upp sin vackra nygaddade rygg, numera prydd med ett Ronnie James Dio-citat som jag är stolt över att ha inspirerat till! Draken är dock inte tänkt att pryda resten av ryggen, jag ville bara passa på att skryta över my precious: min signerade Sacred Heart-bildskiva! \m/

Jag fick övningsåka till Tivolibadet med min systerson Robin! Nu är jag hemma från arombastu och bubbelbad! Gött att gnida in huden med salt och olja och känna sig pånyttfödd! Och att bli kallduschad av vattenslangen! Nu kaffe med vispgrädde och världens bästa thrash-band: Exodus! Som ska bemoshas på en båt nästa vecka! Snart biff med lök! Och lite bloggande för ovanlighetens skull! \m/

...and here is a dream for just You and I:

Dio - Sacred Heart (vinyl)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är detta Mias rygg?

Caligula sa...

Yes box! \m/