fredag 30 september 2011

Läget.... (varför har jag ingen fästmö?)


(Va fan! Ska man vara utlämnande så ska man vara utlämnande!)

Varför har jag ännu ingen fästmö? Är det fel på mig? Är jag osäker i min sexualitet?

Det är kanske fel på mig. Jag är tråk-hetero som gillar mys-pys-sex.

Jag får "lägen" hela tiden. Det finns faktiskt tjejer som gillar ärliga, öppna och kärleksfulla killar. Men jag förstår inte spelet.

Antingen blir jag för full. Absolut (!) inget att skryta över. Eller hör jag inte av mig. Men hur, var, när och varför ska man höra av sig? Jag har haft kompisar som ringt tjejer och med sju minuters mellanrum låtit:
"... hmmm... jaaaa.... mmmm.... åååh....."

Jag får kanske göra så jag med.....

5 kommentarer:

magda sa...

Prova! ;)

Caligula sa...

*jobbigt*

Tigerwoman sa...

Men hur, när och varför?? För att man har ett behov av att känna närhet av den man gillar/älskar.

Caligula sa...

Bra svar på "varför"! :-)

Tigerwoman sa...

Hur??---> Lyft på luren och slå nummret

När??---> När saknaden känns som störst, eller bara spontant för att du känner för det.