fredag 30 september 2011

Bäbisar


Bäbis på jobbet. Söt och cool som alla bäbisar. Tyvärr för såna även med sig nackdelar. Typ skaffa flickvän och ha sex innan det ens är tal om bäbis.

Göra det ändå? Äh! Låter så tjejigt och larvigt! Gud gjorde vuxna människor i lera, då borde jag kunna göra en bäbis i modellera! Man kan kanske göra en tjej i lera också? Schweizarna lyckades ju t.o.m. göra en pingvin (Pingu)!

Nu vet jag inte om vi snackar skapelseberättelse eller evolution. Gud skapade qvinnan ur mannens revben. Enligt min tro(!) skapade människan Gud ur sin fantasi. Och det är så jag i regel tillfredsställt mitt sexliv... (skapat Qvinnan ur min fantasi)!

Bäbisar! De vet instinktivt hur de ska vinna! Genom att skratta och vara söta! Natural born bimbos!

Skriker de sen och är jävligt påfrestande måste de ändå tillgodoses! Av detta kan vi lära att vi INTE ska inta ledarpositioner!

Skrev för lite sen i bloggen att jag älskar barn eftesom de är "bortom gott och ont" (med en liten Nietzsche-stöld)! De är bara sig själva! Naturliga! ♥

.... när inga ungar längre finns är allting slut....
vad är det då för mening om man står ut????
visst har det blivit kaos i tidens lopp,,,,
men så länge det finns ungar så finns det hopp....

Inga kommentarer: