tisdag 2 augusti 2011

Nattlig njutning (vari Martin visar dolmen och får orgasm!)


När man börjar med en diet som jag (LCHF) får man använda sin fantasi! Man tager vad man haver, sade Kajsa Anka!

I synnerhet när det vankas nattamat. Jag vill inte äta allt för tungt innan jag somnar. I mitt förra liv, som slutade för en vecka sen, frossade jag mig gärna proppmätt mitt i natten och somnade lycklig. Men nu får det vara slut på slikt.

Jag rotade lite i kylen och till slut blev det en salladsbladsdolme av det hele. Min egen lilla uppfinning (som miljarder andra säkert "upptäckt"). Jag fyllde med tonfisk, feta, oliver, feferoni, brandgula coctailtomater, olja och vinäger. Varefter jag rullade ihop och åt som tacos med tortilla. En kulinarisk orgasm! Och sådana somnar man gott av (har någon viskat i mitt öra)!

Inga kommentarer: