söndag 10 juli 2011

Greenwich Basement VII - Bad Boy Bromölla



En smarrig frukost efter gårdagens bravader! Fille och Davve stannade i stugan för dataspel(?)! Solen strålade! Anton och Jeppe hade gett sig av! Marie, Stefan, Björn, Alle och jag åkte iväg till Bromölla! För att bada!

Marie fixade en kanna kaffe! I Kristianstad köpte vi kakor! Och jag ett par sexpack öl! Vi fick en hel fikabänk för oss själva! Och nästan en hel badplats!

Det var varmt i vattnet i hisnande vackra
Ivösjön! Jag hade inga badbyxor, men mina svarta tangakalsonger funkade! Tills jag bestämde mig för att nakenbada helt!

Vågornas guppande mot stenarna på stranden och småfiskarna i det klara vattnet ingav oss ro! Där vi satt eller låg på bryggan och lät solen steka vår sexiga hy! Vi avhandlade mången intressant fråga där vi satt! Eller låg!

Det smärtar att ta farväl efter en sån här helg! Lyckligtvis ses vi snart igen! Vid middagstid imorgon!

Inga kommentarer: