måndag 25 juli 2011

Ensamhet


Börjar veckan med världens mest underskattade hårdrockskiva: Black Sabbath Born again. Första skivan jag som 11-åring köpte med egna veckopengar. Nu med The Fallen, hela Stonehenge plus Live at Reading Festival med Ian Gillan på sång.
Det får gärna regna. Stannar gärna under täcket och glömmer verkligheten.

Det finns som bekant en massa "dagar" på Facebook. Idag är det De ensammas dag. För de mindre lyckligt lottade. Även om jag skulle isolerara mig under täcket hela dan. Även om jag skulle gråta sönder kudden för att jag saknar någon att krama därnere under täcket. När jag inför kommande blogginlägg samlar ihop mina bilder från helgen så kan jag verkligen inte klassa mig som "mindre lyckligt lottad". Jag har världens härligaste och mest utflippade vänner. Som verkligen bryr sig. Jag har en gigantisk familj med en massa generationer kvar i livet. De gamla är av segt virke trots cancer och andra sjukdomar. Nya små bäbisar föryngrar när syskonen börjar gymnasiet och skaffar körkort.

Får bli en bäbis som bloggbild bara för det! ♥

Inga kommentarer: