onsdag 1 juni 2011

Ägga/äpple-kaka - en blogg om mig själv



Fikorna på min arbetsplats är alltid spännande! Dagens första blev en slags korsning av äggakaga (sv. typ "äggkaka") och äppelkaka! En kombination som funkade fantastiskt! Mackor med fläskfilé och delikat salami till!

Fika 2 var som igår: tomatkaka/tårta med fyllning av valnöt och marmelad! Ljuvlig!

Nu tänker många: "Det var då ett jävla tjatande om mat! En massa beskrivningar av vad du ätit! En massa jävla mat-bilder både i bloggen och på Facebook! Nån slags mat-fetischism? Sjukligt! Vi vill inte veta vad du ätit! Skaffa ett fruntimmer!"


Men kära hjärtanes, kära vänner! Det heter ju: Man är vad man förtär! Och jag vill ju bara att Ni ska veta vem jag är! Sanningen är att jag är en jävla kombination! Jag skulle nog vilja likna mig vid en ägga/äpple-kaka! Jag har liksom båda delarna!

Är jag en ytterst osmaklig kombination? Avgör Ni!!!!

2 kommentarer:

Ladyintuitionstardust sa...

Du är säkert en helt nice kombination:) Ha ha, "Sluta tjata om mat och skaffa ett fruntimmer" ha ha!Som om det ena skulle utesluta det andra!

Lev, njut & "ÄD":)

Caligula sa...

Haha, jag bara inbillar mig att folk ska tröttna på "dä madia" och skylla det på för lite sex som några jädrans pseudo-freudianer! Som du säger: det ena utesluter inte det andra! Enbart kompletterar det! :-P