torsdag 7 april 2011

Friskus! del 1 - Fyra Flottiga Burgare För Farao





Bild 1: Laddar och fokuserar...

Bild 2: I startgropen. På edra platser, fääärdiga...

Bild 3: Heavy Metal för Farao \m/

Bild 4: Det yttersta beviset: Hälsokost för en FRISKUS!


Åker man till jobbet sex på morgonen och kommer hem sex på kvällen blir det inte mycket tid till träning. Vilket är just vad jag behöver. Det funkar inte i längden att göra som igår: slänga mig i sängen direkt när jag kommer hem, trycka i mig fyra flottiga hamburgare och somna.

Fyra flottiga hamburgare tryckte jag förvisso i mig idag också. Men det var som sagt rena rama hälsokosten! Rrrrraaaaap!

4 kommentarer:

catarina sa...

Sömnlös sitter jag nu här och blir jäkla sugen på en hamburgare, jag som dragit ned så på kött:D
En stor fet hamburare i fyra nyanser av brunt och med dressing, sallad, annanas och rå lök, ja även kallad Hawaii...

"Det är så man håller folket i schack, ser till att de har långa dagar och stupar i säng och har de inte långa dagar ska de ha tristess så de knappt "tyar" ur sängen.. så hålls folket i schack!";P

Caligula sa...

Lät paradisiskt! Bortsett från ananasen! :-P

Vad var det för citat? Ditt eget? Oss ska de inte hålla i schack! Även om man känner sig matt! ;-P

Caligula sa...

"Ananas, järpe, frossa och njut! Burgare snart är din saga slut!"
;-P

catarina sa...

Jo det var nog nått eget svammel som gjorde sig bäst mellan "tecken":)

"Tecken till varandra"