fredag 15 april 2011

Dunder-freda´!!!!!


Denna freda´ blir fan bara bättre & bättre! Stefan Sundströms nya live-platta med Jonny Dunders Elektriska Cirkus ligger ute på Spottifejs! Nya låtar jag aldrig hört dessutom! Och vilket jävla ÖS!!!! Satan i gatan vilket partyhumör man blir på! Musik, kaffe och allmän livslust! Är inte ens sugen på öl! :-P


Det här är sista partyt för borgarna, dom har stoppat alla korvar i sin ficka!
Jag lägger ut mitt liv och twittrar, och jag bloggar varje da´. Men ingen läser skiten, utom dom från FRA...!


Det sista känner man igen sig i! Många blogg-besökare men 0 kommentarer, muahaha!

4 kommentarer:

Catarina sa...

Gött mos! ;D

Caligula sa...

Redig rotmos! Har lyssnat på plattan hela dan! =P

Ladyintuitionstardust sa...

Nu har jag också börjat lyssna in mej på Sundström, måste nog bli att gå o skåda denna man alive i sommar, hoppas jag:)

Caligula sa...

Gör du verkligen rätt i! Har sett honom massor av gånger genom åren, alltid lika bra! Men ändå häftigast med elektriskt band! Och nya grejerna är så jävla bra! Och han blir bara mer och mer politisk! =P

Vet inte varför jag hela tiden tänkte på "Stefans Lilla Gröna" på jobbet idag?! =P