fredag 11 mars 2011

Mitt Döende Hår



Massagestol och en brud som tvättar och krafsar en i håret! Rysningar! Varför har jag väntat över tio år på att gå till frissan?! Snacka om njutning!

T.o.m. radion verkar vara förhandsbeställd åt min klippning: Nationalteaterns "Kolla kolla!" och The Pogues "Dirty old town"! Kan ju inte bli bättre!

Jag tycker rent av att klippningen blev bra! Mycket luftigare och skönare! Ett kilo ris rök, hehe! Liknande det som sticker ut vid sidorna av toppluvan på Thomas Gabriel Warrior! Annars kommenterade Björn att jag med svart hår och svart skägg skulle vara Aaron Stainthorpe! Vilket jag självfallet tog som en kommentar, men att det kanske inte var så passande med My Dying Bride när jag klippte mig inför ett bröllop...!

Men förhoppningsvis har jag räddat mitt döende hår! Och med mitt nyanlagda skägg har jag en helt ny look! Och detta är mycket viktigt: Det har ingenting att göra med att jag fyller 40 nästa år! Det kom bara lägligt just nu! Så det så!

5 kommentarer:

Ladyintuitionstardust sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ladyintuitionstardust sa...

Klart gött att bli "krafsad och rafsad" i håret, snyggt blev det också. Klär dig.
Skägg är jag ingen anhängare av, tur jag slipper ha det;)

Caligula sa...

Tackor & bockar! De kan klippa till även i Olofström! "Krafsad & rafsad".... får rrrrysningar bara av orden...! =P

Caligula sa...

Tror du gör dig bäst utan skägg! ;-)

Ladyintuitionstardust sa...

;)