fredag 18 mars 2011

Fjollan som blev en Man - en självbiografisk blogg







Slås av att jag får Tony Soprano-vibbar var gång jag ser mig själv på kort nu för tiden. Kanske för att jag ser päsigt bollrund ut när jag lutar mig avspänt tillbaka och fotar mig själv från naveln? Så rund är jag dock inte.

Men jag börjar vänja mig vid mig själv med kortare hår och skägg. Känner mig riktigt vuxen, manlig, farlig, stenhård och tuff. I synnerhet när jag jämför med gamla bilder på mig själv. Typ tre veckor gamla. Man skäms. Vilken FJOLLA!!!! Kommer fjanten hit blir det ambulans hem. Med poliseskort.

7 kommentarer:

Stefan Kress sa...

Bara klassiska Lundbilder i denna bloggen :-) Bara BollMartin på sun city-bilden som saknas ;-)

Caligula sa...

Haha, tack! Visste väl att du skulle reagera på "boll-ordet"! XD

Ladyintuitionstardust sa...

Jag är inget fan av skägg men måste säga att det klär dig:)

Caligula sa...

Tack! :-P

Lotta sa...

Detta måste vara bland det absolut löjligaste jag läst. "Känner mig riktigt vuxen, manlig, farlig, stenhård och tuff." Är du på riktigt?

Caligula sa...

Klart som korvspad jag är på riktigt! Och riktigt vuxen, manlig, farlig, stenhård och tuff! För att inte snacka om självironisk! ;-)

Caligula sa...

Och nu ska jag skriva ett blogginlägg om att jag fått ännu större skägg! :-P