fredag 4 februari 2011

På Skavlan - finfin internationell Rikskringkasting!

Hasse & Tage/Lena Nyman-halvtidsvila med På spåret och Skavlan! Bag-in-box, grillade revben och klyftpotatis! Är nog mer "folklig" än "alternativ"! Skönt att veta att man är som folk! Akkurat!

På spåret satte jag på mitt i. Resan började.... Spirit of food... KRISTIANSTAD!!!!! Detta tog man direkt! Freden i Roskilde tog man ju såklart! Och Sveriges lägsta punkt skryter man gärna om: Kristianstad - Lägre än Glocalnet! Och Sibel ♥ ♥ ♥ kommer t.o.m. från NÄSBY!!!! ♥ ♥ ♥

Ann-Louise Hansson! Morsan gick i skola med henne! Beach Boys gjorde Slope John B!

Började nästan gråta när de visar från Vattenriket!
Mitt Paradis! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Brax ja! Man har la tittat på braxlek på nära håll här hemma!
På Spåret är FÖR lätt! ;-p

Internationellt hade det kanske varit svårare... Visste att Aalborg var brännvin... Jag började kolla i samband med Seattle. Hann inte höra om staden, men Nirvana tog man ju... Vet tyvärr inte mycket mer om Seattle än grunge, sociala rörelser och geografiska läget...

Norrbaggarna har ju kempegreit Sveinsen-underhållning! Hank von ta Hus i Helvete och Kaizers Orchestra! Hur morsomt som helst! Även handikappade får komma till plats! Och Janne Josefsson, haha!

Finfin internationell Rikskringkasting!

Nu: Kaizers Orchestra!!!!

2 kommentarer:

magda sa...

Jag tänkte på dig när de visade det vackra vattenriket!

Caligula sa...

:-D Kristianstad är ett träsk, men vackert! Längtar efter att bombardera bloggen med sippor och fåglar igen! =D