tisdag 1 februari 2011

Det Förlorade Paradiset






När jag dör....

Ödet söndrar oss - döden förenar oss.


Vi har länge levt i tröstlöshet och förtvivlan. Men nästa vecka ger vi oss av för att söka Det Förlorade Paradiset.

Sakta lägger båten ut från land....


Jag vet inte om Finland är något Förlorat Paradis! De kan gott ha sin självständighet! Vem fan vill bo i fucking jävla kuk-Åbo?

Men Close-Up-båten ska bli så jävla kul! Och Paradise Lost självfallet den stora höjdpunkten! Att de står stilla på scen som blixten när Fantomen talar gör inget! Under Raised Fist och Napalm Death lär det gå vilt till framme vid moshen! Trots att jag inte är en mosh-pitt så är jag ganska vild när jag partar till det ändå!

Bomber och granater! Anfäkta anamma! Kapa ankartrossen!

1 kommentar:

Ladyintuitionstardust sa...

Rolig tillfällighet: i februari ska jag åka till Finland! Till Helsingfors:)
Men det verkar som du åker före och dessutom till Åbo. "Simma lugnt"!:D