fredag 28 januari 2011

Tack Ingolf Kamprad!!! - en Hardcore-blogg



JIPPI!!!!!!!! HARDCORE SUPERSTAR avslutar onsdagen på Sweden Rock Festival!!!!!!

Vad har det nu farit i mig? Har jag närt en sleazare vid min barm? Har jag kommit ur latex-garderoben som glamgosse? Jag som brukar skryta om att jag och Andreas brukar bojkotta Hardcore Superstar på rock-båtarna för att istället grogga och se riktig hardcore på TV:n i hytten? Blir det högklackad platå i Norje i sommar? Ska sminklådan med?

Andas ut! Andas lugnt! Det gör jag!

Saken är den att jag var lite förtvivlad igår över att 4-dagarsbiljetterna till SRF börjar sina! "Fåtal kvar" som Ingolf Kamprad, Johannes Webmaster of Puppets och gänget gärna basunerar ut! Och jag har inte råd att köpa biljett på minst två månader! Nu skulle jag säkerligen missa något riktigt häftigt bara för det! Trots att jag skulle vara på plats på den sanslöst snordyra soptippen till Griscamping! Nu kan jag som sagt pusta ut!

Don´t talk about moonshine, don´t talk about white wine! Här hoppas vi på en ny solig dag! Fredag! Ikväll blir det öl! Kosan för Martin Lund styrs ånyo mot Malmö-Lund! Först ska jag dock göra mitt statar-dagsverke i Bara! Vilket som sagt inte heller är så bara! Tur man fått lite go´ sömn inatt och är pigg som en speedad mört! Man somnade riktigt gott av det Gääääääsp-iga bandsläppet!

We don´t celebrate sundays.... inte onsdagar heller! Men fredagar gör vi!

1 kommentar:

Ladyintuitionstardust sa...

:D Kul läsning! Förutom att du inte kan köpa biljett nu... Må du få fatt i så lång biljett som du önskar;)

Ha en nice fredag!