torsdag 27 januari 2011

Sov sött i era sängar - en skruvad blogg




"Svenska Folket" älskar Knugahuset som är så bra PR för Sverige.

"Svenska Folket" älskar Ingvar Mein Kampfrad som gjort så mycket för Sverige - mer än Sverige gjort för honom och IKEA.

Jag älskar inte "Svenska Folket". Fast "Svenska Folket" älskar nog inte mig heller.

Men jag sover lika gott för det. I min bäddsoffa från Jysk. Ni behöver inte godnattpussa mig. Bergatroll har så vackra drömmar.....

Alla är barn och de tillhör Det Sovande Folket.....

AC! Suckar både åt folk som reagerar på enskilda skurkar på löpsedlar (fast där står det förvisso bara att hjälten Ingvar svarar på angreppen) eller ett reportage utan att se helheten och systemet och åt såna som hyllar honom som en nationalhjälte som började med två tomma nävar i Knohult och är väl förtjänt av sina sköna slantar. DC!

IKEA med sina jävla bollhav! Jag fick ALDRIG leka i det när jag var liten! ALDRIG! ALDRIG! Jag HATAR IKEA! Jag HATAR IKEA! Jag HATAR IKEA! *snyft*

Älskar man IKEA har man en skruv lös (hepp!)

1 kommentar:

Unknown sa...

Thank you so much for sharing........


Use this keyword for getting more knowledge about Sängar | Säng furniture.click on this hypertext.