måndag 20 december 2010

Jag är beroende!


Jag kände det hela söndagen igår. Efter lördagskvällen. Jag måste bara ha mer. Och det blev mer direkt när jag kom hem. Jag kunde inte stilla mig en sekund. Knappt få av mig ytterkläderna.

Jag vaknade mitt i natten och närmast skakade av abstinens. Jag kunde inte sova för begäret. Så jag gick upp innan klockan ens var sju och tog en rejäl dos.

Konserten i lördags var droppen som fick bägaren att rinna över. Jag har bara haft doom-gung i skallen och inte kunna stilla sinnet eller vara stilla. Jag blev tvungen att starta morgonen och veckan med Candlemass!

Lucifer Rising-EP:n är lagom bombastisk och ger dessutom starka vibbar från i lördags med livupptagningen från Athen 07 med Rob Lowe på sång!

Så ja! Jag heter Martin Lund! Och jag är doomoholist! Svart kaffe på detta = doom!

\m/ CHEERS TAMME FAN! \m/

NP: Candlemass - Devil Seed

Inga kommentarer: