söndag 12 september 2010

Hej Höst!



Fr.o.m. idag är det officiellt höst! Sånt bestämmer/konstaterar självfallet jag! Nu har jag badat och grillat ute sista gången, dessutom föll det gula löv i håret på mig idag! Hej då, Sommaren 2010! Tack för en skön liten romans!

Trött som fanken och lite sån min ---> :-(
Höstdeppet som kommit redan? Äh, antagligen bara för att jag packat ihop husvagn och gått en halvmil!

Slökollar på TV. "Somalierna behöver piratpengar för sin överlevnad".... nu blev jag godissugen bara för det! Får bli kaffe & glass! Kura soffa! Höst-tröst! Bättre än topplösa bröst! Fast hellre topplös än hopplös! Hoppla! =P

I'm all right - I'm crossing over
I just shot the sun
One more night - black as heaven
So no-one saw the gun

Running with monsters in shadows
And monsters always know
It's better in the dark
(RJD)

2 kommentarer:

magda sa...

GLAD HÖST på dig, Cal!

Caligula sa...

GLAD HÖST, käraste Magda! :-)