onsdag 18 augusti 2010

Om tuttar och bajs



Tila Tequila attackerades på scen med stenar och avföring.
I ett försök att stoppa angriparna visade MTV-stjärnan brösten för publiken. Men kaoset fortsatte.


Enligt den irländska legenden gick hjälten (läs: slagskämpen) Cu Chulainn bärsärkagång när han var väldigt ung och slog ihjäl allt han såg. När alla tjejer klädde av sig nakna och mötte honom blev han generad och paff. Sen slängde karlarna honom i kallt vatten tills han lugnade ner sig.

Om folk kastat bajs på mig skulle JAG gå bärsärkagång! Rasat som en furie!

Jag är otroligt svag för tuttar! Men frågan är om ens slika behag skulle få mig lugn! Jag tar ingen skit!

Hmmm..... Hur kan det komma sig att Manowar alltid måste ha en tjej på scenen för att flasha tuttarna för publiken?


And I, I'm darkness, I'm anger, I'm pain
I am master
The evil song you sing inside your brain
Drive you insane

Don't let them inside your mind, yeah
Run away, run away, go!

Don't dream of women
'Cause they'll only bring you down
(RJD)


FunkadeTydligenEnStund

Inga kommentarer: