lördag 14 augusti 2010

Karl XII II: Carolus Sex



‎"Lika lite som ni saknar jag böjelser för vackra kvinnor. Men jag vet att behärska dem bättre."

Words! Så jävla bra! Kunde inte ha sagt det bättre själv!

Karl XII var, eller är, ju en hjältekonung på riktigt! Exakt samma inställning till fruntimmer som jag har!

Och vad har nuvarande kungen gjort för nytta egentligen? Knullat fram en massa löjliga ungar! Och "representerat"... Representerat vad? Ett avelsstall? Han är inte ens en kung! Han är en knug!

"Jag aktar mig för att binda mig eftersom tillfälliga förbindelser och smutsig kärlekshandel inte är min smak. För jag vet med mig att jag skulle ha älskat för evigt. Och därför har jag bestämt mig för att inte ingå något slags förhållande av sådan art så länge kriget varar, så att jag kan undvika allt störande."

Yes! Yes! Yes! Jag ska inte heller inleda nåt förhållande så länge mitt krig varar!

Om det nu skulle till skulle Kalle knappast vara någon dussinälskare! En natt när han låg i fält i något fjärran land hade han en het (!) diskussion om huru många gånger en man kunde komma med en qvinna under en natt. "Femton" drog Carolus Rex till med! Det svenska stålet biter!

Och femton orgasmer skulle nog vara mitt max också! Om jag nu skulle inleda nåt förhållande med nån brud! Lyckligtvis vet jag att behärska mig! Eller som konung Karl, den unge hjälte, skulle ha sagt:

"Kärlek? Håå, Lappri!"

Men, som sagt, om.......

I am always afraid for my heart
So lay beside me now and tell
me lies - sweet lies
As long as it's not about love
(RJD)

Inga kommentarer: