torsdag 3 juni 2010

Morran - en iskall blogg framåt midnatt


Invigde min Morran-mugg ikväll som jag fick i sen födelsedagspresent av storasyrran Mia med familj i måndags! Tänkte använda den när jag känner mig frusen och ledsen, istället invigdes den när jag var solvarm och glad! Vilket ju inte heller var fel till det varma snabbkaffet!

Nätterna på Siesta! var dock iskalla och jag hade ont i halsen flera dar efter! Jag fick dock med en extra sovsäck hem och hoppas slippa iskalla nätter på Sweden Rock nästa vecka! Även om såna i och för sig brukar båda för riktigt soliga dagar! Som sig bör på den festivalen! Iskyla i form av "Freezing moon" lär det dock bli under Mayhem framåt midnatt! Längst fram vid kravallet bestämde jag och Andreas nyss! Längtar redan!

But it was cold - I lost my hold
To the shadows of the night
(RJD)

2 kommentarer:

magda sa...

Å, vilken FIN mugg! Ljuvlig!

Caligula sa...

Verkligen! Skala 1:1 på bilden, mätte då jag dricker ur den nu! Tyvärr syns inte hemulen på andra sidan muggen! :-)

NP: Mayhem - Freezing moon