lördag 24 april 2010

Nationell = IG

Fan va rasister är dumma i huvudet egentligen... "svenskfientlig", "politiskt korrekt"... de kör samma inlärda ord som argument hela tiden, de "nationella". Bara ordet "nationell" är ju så korkat att man skäms. Var står du politiskt? "Jag är regional!", "Jag är lokal!"....

Jag är nog.... universal!

Jag säger inte att de är korkade för att de är rasister. Det är lika menlöst som att säga att våldtäktsmän är kräk eller krig är dumt. Det som stör mig är de nya klyschorna de kör med exakt hela tiden, från sverigedemokrater till nynassar. Majoriteten vet inte ens vad uttrycken betyder. Man kan inte öppna Internet utan att den typen av kommentarer haglar ner som aska från en isländsk vulkan. "Antirasister" är inte mindre klyschiga, oftast bara fördömande mot de som inte delar deras syn på invandringen. Lika stort suck där.

Och så inte minst: ordet "nationell" i meningen "rasistisk nationalist"! Man skäms som självhatande arier... Språktest = IG!

2 kommentarer:

Morrica sa...

Däremot antyder du lite fint att de är rasister för att de är korkade, gör du inte?

Caligula sa...

Det gör de så bra själva.... ;-)