onsdag 21 april 2010

Caligulas erkännande - Martin kommer ut ur garderoben


Ja! Jaa! Jaaa! Jaaaa! Jag erkänner!!!!

Jag har försökt dölja det för alla! Jag har inte minst försökt dölja det för mig själv! Men nu när våren och sommaren närmar sig kan jag inte hålla det inne längre! Det ... måste ... ut!

Jag har lyssnat en massa på Skid Row idag! Och njutit av Sebastian Bachs stämma! Hela kvällen har jag lyssnat på W.A.S.P.! Och nu när kvällen börjar bli sen lyssnar jag på The Quireboys!

Jag skyller på att jag lyssnar in mig inför sommarfestivalerna! Och det är ju sant! Men det går ändå inte att dölja eller komma ifrån! Allra minst för mig själv! Jag måste sluta skämmas! Det måste ut!

Jag är hair metal! Verkligen inte helt, men lite som inte går att komma ifrån! Men några procent hit eller dit, det har väl alla?

Mitt långa blonda hår lockar sig ibland.... och nog fan har jag hål i jeansen också....

NP: The Quireboys - Pretty girls

Inga kommentarer: